Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Glad morsdag!

Jaha, mitt livs första morsdag=)
Men.. Måste tyvärr konstatera att det var bara en dag i raden av dagar i mitt liv, lilla söta får jag ju njuta av varje dag så...
Jag förstår inte riktigt hela ståhejet kring morsdag (eller farsdag, eller vändag....).
Det är så mycket jag inte förstår.

Nu vämtar jag på att Walking Dead ska börja.
Idiotiskt, I know.
Zombien, det är nog f-n det värsta som (inte) finns.

Jag VET att dom inte finns och aldrig kommer att finnas, men det är nog det jag är mest rädd för, Zombie Apocalypse...

Nå, det är väl bättre att vara rädd för nånting som man vet att aldri kommer hända, än att vara rädd för brand, olyckor och att nära och kära skall råka ut för något hemskt?
Kanske, kanske inte...

Godnatt!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti